رنگ خدایی

همرنگ خدا شو!

رنگ خدایی

همرنگ خدا شو!

بسته های قیمتی همراه اول

سه شنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۳۹ ب.ظ

آشنایی با بسته های قیمتی همراه اول

بسته های قیمتی سری جدید از بسته های همراه اول می باشد که به منظور کاهش هزینه های مشترکین دائمی ارائه گردیده است. این بسته ها در سه نوع کم بسته، خوش بسته و پر بسته معرفی گشته است که هر کدام دارای قیمت و میزان مکالمه، پیامک و اینترنت متفاوتی می باشد مدت استفاده از این بسته ها سی روز می باشد که نحوه ی خرید و فعالسازی این بسته ها در زیر ذکر شده است.

تمامی اپراتورها با ارائه بسته های متنوع سعی در جذب مشتری به سمت خود را دارند رایتل با ارائه بسته های دکا، ایرانسل با بسته های مصرفی و حالا همراه اول با بسته های قیمتی خود سعی دارند تا هزینه ها و شارژ همراه اول مشترکین را کاهش دهند در ادامه با ما باشید تا بسته های قیمتی را برای شما شرح دهیم.

امروز در این پست قصد داریم که به معرفی بسته های قیمتی همراه اول بپردازیم بسته هایی که ویژه مشترکین دائمی ارائه شده و شما با فعالسازی هر کدام از بسته ها که در جدول زیر آورده شده اند می توانید از مکالمه و پیامک درون شبکه و همچنین اینترنت با حجم ارسال و دریافت مشخص بهره مند شوید.

شما می توانید برای پرداخت قبوض خود به وبسایت ایتور مراجعه نمایید و همچنین برای خرید شارژ همراه اول نیز امکاناتی در سایت مذکور فراهم آورده شده است.

همانطور که در بالا نیز ذکر شد این بسته ها ویژه مشترکین دائمی می باشد که هزینه ی آن بر روی قبض وی درج خواهد شد شما با استفاده از سرویس پرداخت قبوض ایتور می توانید تمامی قبوض خود را پرداخت نمایید و همچنین برای خرید شارژ همراه اول نیز می توانید از وبسایت ایتور استفاده نمایید.

این روزها هریک از اپراتورهای ایرانسل، همراه اول، رایتل در حال رقابت در ارائه ی بسته های تشویقی هستند و هفته ای نیست که از یک بسته جدید رونمایی نکنند، این کاربران و مشترکین این اپراتورها هستند که در خیل این بسته ها و طرح سردرگم میشوند از این رو وبسایت ایتور تلاش می کند بسته هایی که اپراتورها معرفی می کنند را به همراه راهنمای فعالسازی و تعرفه ی هر یک و شرایط استفاده از آنها را در اختیار شما قرار دهد تا در استفاده از آن ها دچار مشکل نشوید.

 

بسته های قیمتی همراه اول

بسته ی جدید معرفی شده از سوی همراه اول بسته ی قیمتی نام دارد. این طرح جدید همراه اول شامل بسته های ترکیبی است که هریک از این بسته ها دارای جزئیات و شرایط استفاده ی متفاوتی است. سایت ایتور لیستی از تمام بسته های ترکیبی همراه اول را در جدول زیر جمع آوری نموده و به معرفی هر کدام پرداخته است، همچنین در جدول بالا می توانید تعرفه و شارژ همراه اول مورد نیاز برای فعال سازی هر یک از بسته ها رو مشاهده نمایید. طرح بسته های قیمتی ویژه مشترکین دائمی این اپراتور می باشد.

 

طریقه فعالسازی بسته های قیمتی

برای فعالسازی این بسته های دو روش وجود دارد: اولین روش استفاده از کد USSD میباشد لیست شماره های مورد نیاز برای فعالسازی بسته های قیمتی در جدول زیر درج شده است. روش دوم برای فعال سازی بسته های قیمتی ارسال یک پیامک به شماره 8066 میباشد در جدول زیر میتوانید نحوه فعالسازی را با استفاده از سامانه پیام کوتاه مشاهده نمایید.

فعال سازی بسته قیمتی با استفاده از سامانه پیامکی همراه اول

 

فعالسازی بسته های قیمتی با استفاده از کد USSD

 

نکات استفاده از این طرح

این بسته ها فقط مخصوص سیم کارت های دائمی میباشد.

تمامی بسته ها با اعتبار زمانی یک ماهه ارئه میشوند.

در صورتی که مشترکی یکی از بسته ها را خریداری کرده باشد و اینترنت سیم کارت او فعال نباشد، نحوه فعال سازی اینترنت همراه اول برای کاربر از طریق اس ام اس ارسال خواهد شد.
هزینه و شارژ همراه اول مورد نیاز برای فعالسازی بسته به قبض مشترک اضافه میگردد و می توانند به صورت اینترنتی و از طریق سایت ایتور - ارائه دهنده خدمات آنلاین اقدام پرداخت قبوض خود نماید.
بهرمندی از پیامک و مکالمه این بسته ها فقط برای داخل شبکه مهیا می باشد.
توجه داشته باشید که اگر مهلت زمانی بسته پایان یابد به طور اتوماتیک بسته تمدید خواهد شد اما در صورت تمام شدن سقف استفاده از پیامک و مکالمه و اینترنت همراه تمدید انجام نخواهد شد.
در زمان استفاده از این بسته ها امکان تغییر آن به طرحی دیگر میسر نمی باشد.

 

ذکر این نکته به عنوان حسن ختام خالی از لطف نمی باشد که تمامی استفاده های این بسته ویژه داخل شبکه همراه اول می باشد و همجنین تنها مشترکین دائمی قادر به خرید اینگونه بسته ها می باشند.

توجه داشته باشید که پس از به پایان رسیدن اعتبار زمانی این بسته ها، به طور خودکار بسته ها تمدید خواهند شد.

هزینه ی خرید و فعالسازی این بسته های بر روی قبض ماهیانه مشترکین محاسبه خواهد شد که می توانند به صورت اینترنتی و یا با استفاده از خودپرداز ها قبض خود را پرداخت نمایند.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • سه شنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۳۹ ب.ظ
  • صدیقه سلطان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی