رنگ خدایی

همرنگ خدا شو!

رنگ خدایی

همرنگ خدا شو!

خبر: کاهش تعرفه های اینترنت ایرانسل

دوشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۵، ۱۱:۳۵ ب.ظ

ایرانسل تعرفه های خود را کاهش داد

در این مطلب از وبلاگ با خبری از اپراتور ایرانسل در خدمت شما هستیم. ایرانسل تعرفه اینترنتی خود را به میزان چشمگیری کاهش داده است برای خواندن ادامه مطلب همراه ما باشید.

اپراتور ایرانسل از این پس تعرفه مصرف آزاد اینترنت ایرانسل برای مشترکین دائمی به ازای هر کیلو بایت 5. ریال و برای مشترکین اعتباری 75. ریال محاسبه خواهد شد ، این درصورتی است که نرخ مصوب برای هر کیلو بایت 14.7 ریال بود که این کاهش چشمگیر در نرخ تبادل اطلاعات را از اپراتور ایرانسل شاهد هستیم . این کاهش بی سابقه ی نرخ تبادل اطلاعات در کاهش مصرف شارژ سیم کارت ایرانسل شما تاثیر به سزایی خواهد داشت.

کاهش تعرفه های اینترنت ایرانسل

خرید شارژ ایرانسل به صورت اینترنتی بسیار ساده می باشد. توجه داشته باشید که این تعرفه ی جدید از اول دی ماه برای تمامی مشترکین ( دائمی ، اعتباری و پیام رسان ) که از خدمات اینترنت نسل 2 و 3 و 4 استفاده میکنند در تمامی ساعات شبانه روز اعمال خواهد شد .

کاهش چشم گیر تعرفه اینترنت ایرانسل

کاهش بی سابقه تعرفه های اینترنت ایرانسل

شارژ سیم کارت خود را به صورت اینترنتی افزایش دهید. دارندگان سیم کارت های اعتباری ایرانسل همچنین می توانند با استفاده از خدمات بسته های ترکیبی زمان مکالمه و پیامک ایرانسلی را به همراه ترافیک اینترنت همراه به صورت یک جا و با مدت زمان روزانه ، هفتگی ، ماهیانه ، سه ماهه ، شش ماهه و یک ساله خریداری و مصرف شارژ و هزینه های خود را به طرز پشم گیری کاهش دهند .

مشترکین ایرانسل برای خرید شارژ ایرانسل می توانند به صورت اینترنتی و با استفاده از بخش شارژ ایرانسل، اقدام به خرید شارژ نمایند.

خبر: کاهش تعرفه های اینترنت ایرانسل

در ادامه همچنین ایرانسل از برنامه ی خود برای ارائه ی سرویس حساب چند کاربره برای به اشتراک گذاشتن یک بسته ی اینترنتی با چند سیمکارت اعتباری متفاوت و همچنین ارائه بسته های افزایشی جدید خبر داده است. این در حالی است که ایرانسل از قبل برای مدیریت هزینه ی مشترکین راه کارها و روش های گوناگونی را از قبیل بسته های ترکیبی ، بسته های معمولی اینترنت همراه و بسته های با قابلیت شخصی سازی ارائه کرده بود .

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • دوشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۵، ۱۱:۳۵ ب.ظ
  • صدیقه سلطان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی