رنگ خدایی

همرنگ خدا شو!

رنگ خدایی

همرنگ خدا شو!

نرم افزار اندرویدی خرید شارژ

يكشنبه, ۵ دی ۱۳۹۵، ۱۰:۳۲ ب.ظ

اگر دوست دارید تا بیشتر با تاریخچه معروفترین سیستم عامل گوشی های هوشمند آشنا شوید به شما توصیه می کنیم که این مطلب را از وبلاگ ما پیگیری نمایید.

نسخه 2.1 با همان نام «نان خامه‌ای»: تغییرات گسترده دیگری در نسخه 2.1 اندروید صورت گرفت. این نسخه از سیستم عامل گوگل آنچنان در زمان خود خوب بود که بسیاری از گوشی‌های جدید به آن مجهز شدند. از این گذشته بسیاری از ایرادات نرم‌افزاری دیگر نیز در این نسخه رفع گردیدند، با این حال همانند اندروید 2.0 نسخه 2.1 نیز از همان نام نان خامه‌ای بهره می‌برد با کمک نرم افزار خرید شارژی که به تازگی توسعه یافته است از خرید آسان خود لذت ببرید.

کاغذ دیواری‌های زنده (Live Wallpapers): یکی دیگر از ویژگی‌های این نسخه از اندروید مجهز شدن آن به قابلیت نمایش کاغذ دیواری‌های تعاملی (زنده) بود. این ایده بسیار ساده و در عین حال جذابی است که تصاویر متحرکی که قادر باشند حتی به صورت تعاملی نیز از خود واکنش نشان دهند به جای یک تصویر ثابت در پس زمینه به نمایش درآیند. گوگل برای نمایش این قابلیت، نقشه خود را به صورت کاغذ دیواری تعاملی درآورد که نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب نمود، گرچه از نظر مصرف انرژی قدری به باتری‌ها فشار وارد می‌کرد. با استفاده از این برنامه اندرویدی شما می توانید گیفت کارت و لایسنس آنتی ویروس خریداری نمایید، قبوض خود را پرداخت کنید.

قابلیت تبدیل گفتار به متن: گوگل از توانایی‌های قابلیت تبدیل گفتار به متن (TTS) در سیستم عامل تلفن‌همراه خود نیز بهره گرفته است و از اندروید پیراشکی، فریم‌ورک توسعه‌ای ویژه‌ای برای این منظور در نظر گرفته شده بود و از این نسخه به بعد کاربران می‌توانستند با گوشی خود صحبت کنند و متون به جای تایپ با صفحه کلید، به این صورت وارد می‌شوند. برای تسهیل این قابلیت، از اندروید 2.1 به بعد دکمه کاما در صفحه‌کلید مجازی با دکمه مخصوص میکروفون عوض شد، و کاربر می‌توانست به سرعت با زدن بر روی این دکمه و صحبت با گوشی، متون دلخواه خویش را وارد نماید. جالب است بدانید از iOS 5 به بعد تازه این قابلیت به صفحه‌کلید سیستم‌عامل اپل اضافه شده است همچنین این نرم افزار شما را قادر می سازد که هم به صورت آنلاین و هم آفلاین شارژ برای تمامی اپراتورهای کشور خریداری نمایید.

قفل جدید صفحه‌: اندروید 2.0 به قفل صفحه نمایش جدیدی مجهز گردید که به کمک آن کاربر قادر بود از یک طرف گوشی را به حالت بی‌صدا (سایلنت) تنظیم کرده و در سوی دیگر صفحه نیز با تغییر وضعیت قفل به صفحه نمایش برسد. از این گذشته گوگل در طراحی خود از فونت‌های Sans serif استفاده کرد و آن را با اعمال تغییراتی برای سیستم خود نیز شخصی سازی نمود که ماحصل این کار فونتی بسیار زیبا و مناسب بود. رابط کاربری طراحی شده برای این برنامه بسیار زیبا و کاربرپسند می باشد و خریدی دلنشین را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

در نسخه های جدید این نرم افزار شما می توانید به صورت آفلاین و بدون نیاز به اینترنت شارژ خریداری کنید و همچنین یکی از ویژگی های کاربردی نرم افزار خرید شارژ امکان خرید و فعال سازی بسته های اینترنت می باشد که اگر چه به روزرسانی‌های اندروید 2.1 چندان چشمگیر نبود، ولی برای گوگل یک تغییر استراتژیک به حساب می‌آمد. شاید این موضوع ارتباط مستقیمی با دستکاری ظاهر اصلی اندروید و عرضه نسخه‌های سفارشی برای شرکای تجاری این شرکت در محصولات‌شان داشته است.

سایر ویژگی های این نرم افزار عبارت اند از: خرید کارت شارژ و شارژ مستقیم، خرید بسته اینترنت، خرید گیفت کارت و آنتی ویروس و خرید بسته های اینترنت در گوگل کوشید تا با همکاری مستقیم با شرکت HTC محصول اختصاصی خود را روانه بازار کند، گوشی تلفن همراهی که تجربه‌ای ناب از اندروید 2.1 باشد و هیچ دستکاری در سیستم‌عامل آن روی نداده باشد، و درست همان اندروید ایده‌آلی باشد که در ذهن گوگل نقش بسته است.

یکی دیگر از بخش های نرم افزار خرید شارژ، بخش گزارشات آن می باشد که سابقه تمام خریدهای شما در این بخش قابل دسترسی می باشد که بدین ترتیب بود که گوشی Nexus One متولد شد، ابزاری نازک و بدون صفحه‌کلید فیزیکی که به نخستین پردازنده‌های یک گیگاهرتزی کوآلکام (Qualcomm Snapdragon) تجهیز شده بود و دارای صفحه نمایش AMOLED با وضوح WVGA بود. این گوشی که در دوره خود یک ابزار پیشرو به حساب می‌آمد، توانست به یکی از گوشی‌های خوش ساخت اندرویدی بدل شود.

استفاده از برخی امکانات نرم افزار خرید شارژ نیازمند اتصال به اینترنت می باشد و گوگل این رویکرد خود را با گوشی Motorola Droid نیز ادامه داد. بدین ترتیب گوگل و موتورولا همکاری نزدیکی را با یکدیگر آغاز کردند گرچه این گوشی به سیستم عامل نان خامه‌ای مجهز شده بود، اما به اندازه‌ی Nexus One اصیل نبود.

برای دانلود و آموزش تکمیلی درباره نرم افزار به وبسایت سازنده آن مراجعه نمایید با در این گوشی تغییراتی لحاظ شده بود که در نسخه‌ی اصلی اندروید بازار موجود نبود. از این گذشته گوگل هرگز این گوشی را به صورت مستقیم به فروش نرساند در حالی که عرضه Nexus One را شخصاً بر عهده گرفته بود.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • يكشنبه, ۵ دی ۱۳۹۵، ۱۰:۳۲ ب.ظ
  • صدیقه سلطان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی