رنگ خدایی

همرنگ خدا شو!

رنگ خدایی

همرنگ خدا شو!

۴ مطلب در شهریور ۱۳۹۴ ثبت شده است

شارژ ایرانسل

با آهنگ پیشواز ایرانسل آشنایی دارید؟؟

با آهنگ پیشواز ایرانسل آشنایی دارید؟؟ هم اکنون ایرانسل سرویس جدیدی با عنوان پیام پیشواز راه اندازی کرده است که مشترکین ایرانسل میتوانند پیام خاصی را بر روی صفحه ی موبایل شخص تماس گیرنده به نمایش در آورند در ادامه همراه باشید تا هم با نحوه فعالسازی این سرویس و هم هزینه و شارژ ایرانسل مورد نیاز آن مطلع شوید.

طبق اعلام های ایرانسل و همچنین به گزارش ایتور، پیام پیشواز سرویس جدید ایرانسل است که برای اولین بار در ایران عرضه میشود. با استفاده از این سرویس مشترکین ایرانسل می توانند متن دلخواهی را برای اعلام وضعیت خود برای کسانی که با آنها تماس میگیرند نمایش دهند .

عملکرد این سرویس همانند سرویس آهنگ پیشواز است با این تفاوت که متن انتخابی توسط مشترک به صورت فلش بر روی تلفن همراه تماس گیرنده نمایش داده خواهد شد .

بر اساس از این سرویس در حالیکه فرد تماس گیرنده در انتظار پاسخ است، وی میتواند یک جمله در مورد وضعیت خود و یا یک جمله ی آموزنده برای تماس گیرنده نمایش دهد. این سرویس میتواند به عنوان روش برقراری ارتباط در مواردی که مشترک قادر به پاسخ گویی نیست مورد استفاده قرار گیرد. از طرفی به نوعی باعث کاهش مصرف شارژ ایرانسل شما میشود.

از این سرویس مشترکینی که قصد سفرهای بین المللی دارند می توانند بهره ببرند به این صورت که با نمایش پیام برای مخاطبان هزینه ی تماس و ارسال پیامک را کاهش دهند .

توجه داشته باشید که فعلاً ثبت نام، لغو و یا تنظیم وضعیت از طریق ارسال پیامک برای این سرویس میسر می باشد و به زودی مشترکین می توانند با مراجعه به پرتال اینترنتی ویژه ی پیام پیشواز ایرانسل، می توان پیام های گوناگونی را برای مخاطبان متفاوت تنظیم کرد.با استفاده از این پرتال می توان لیست مجاز برای نمایش پیام برای یک یا چند شماره خاص تنظیم کرد .

همچنین برای فعال سازی این سرویس لازم است که مشترکین سیم کارت های اعتباری ایرانسل عبارت OZV را به 8585 پیامک کنند . پس از آن امکان تنظیم متن پیشواز ممکن است . برای غیر فعال سازی این سرویس نیز کافیست که کلمه LAGHV را به 8585 ارسال کنید . برای تنظیم متن دلخواه ، عبارت مورد نظر را به شماره 8585 پیامک کنید .

ثبت نام در این سرویس فعلاً فقط از طریق پیامک امکان پذیر میباشد ، هزینه ی استفاده از این سرویس ماهانه 500 تومان می باشد که از شارژ ایرانسل کاربران کسر میشود .

با استناد به بحث های فوق می توان نتیجه گرفت که این سرویس یک سرویس واقعاً جالب و کاربردی می باشد که از سوی ایرانسل ارائه شده است با بهره گیری از این سرویس شما می توانید در هزینه های خود صرفه جویی نمایید و همچنین به طرز چشم گیری مصرف شارژ ایرانسل خود را به حداقل رسانید.

منبع: پیام پیشواز

شارژ همراه اول

با سیم کارت های دیتای همراه اول بیشتر آشنا باشید، در این مقاله نحوه خرید سیم کارت های دیتای همراه اول، شرایط استفاده و نحوه خرید شارژ همراه اول برای اینگونه سیم کارت ها توضیح داده شده است.

 

آموزش نحوه خرید سیم کارت های دیتای همراه اول

شاید شما نیز به این فک کرده باشید که چرا همراه اول نیز مانند ایرانسل و رایتل سیم کارت دیتا ندارد ؟؟؟ به عنوان مثال ایرانسل نوعی سیم کارت برای فقط ارسال اس ام اس دارد و یا رایتل که خدماتی را برای سیم کارت های دیتای خود ارائه میدهد .. و حالا همراه اول این خبر را اعلام کرده که سیم کارت های دیتا به زودی ارائه میشوند ، با ادامه ی خبر همراه باشید ....

پس از اینکه همراه اول اینترنت نسل سوم خود و یا همان 3G راه اندازی نمود این خبر را اعلام کرد که از این پس در کنار سیم کارت های معمولی ، سیم کارت های دیتا نیز به علاقه مندان ارائه میشود ، این سیم کارت ها که از نوع اعتباری نیز هستند و برای آنها باید شارژ همراه اول خریداری شود و قابلیت برقراری تماس را دارا نمی باشند و تنها با این سیم کارت ها میتوان پیامک ارسال کرد و یا از خدمات دیتا (اینترنت پرسرعت نسل سوم) بهره برد که آن نیز مستلزم خرید شارژ همراه آول می باشد ، از این سیم کارت ها میتوان در 170 شهر ایران با رومینگ ملی بهره برد .

 

توضیحات کلی در مورد نحوه خرید سیم کارت های دیتا

طبق اعلام های همراه اول قیمت این سیم کارت ها برای مصرف کننده نهایی 10 هزار تومان می باشد ، که این سیم کارت پنج هزار تومان شارژ همراه اول و یک گیگابایت اینترنت هدیه نیز دارا می باشد.

بر اساس گزارش همراه اول، مهلت استفاده از اینترنت هدیه و شارژ همراه اول این سیم کارت ها یک ماه پس از فعال سازی می باشد . لازم به ذکر است که تغییر نام و فروش این نوع سیم کارت ها هم مانند دیگز سیم کارت های همراه اول میباشد که پس از تغییر نام ماهیت سیم کارت عوض نخواهد شد ، یعنی نمی توان از آن برای مکالمه استفاده کرد.

شما مشترکین علاقه مند می توانید برای تهیه ی سیم کارت های دیتای همراه اول میتوانید به دفاتر فروش همراه اول در شهرستان ها مراجعه کنید .از این نوع سیم کارت ها میتوانید در تبلت ها ، گوشی های تلفن همراه ، دانگل، وای فای و روتر استفاده کرد و در مناطقی که تحت پوشش اینترنت نسل سوم نمی باشد ناچارید که از شبکه های نسل دوم مانند GPRS , EDGE استقاده کنید . برای تهیه ی شارژ همراه اول میتوانید از وبسایت etore.ir استفاده کنید.

 

نحوه خرید شارژ همراه اول برای سیم کارت های دیتا

بر طبق این گزارش که از وبسایت همراه اول تهیه شده پروسه خرید شارژ همراه اول برای سیم کارت های دیتای همراه اول ، همانند سایر سیم کارت های اعتباری همراه اول می باشد و میتوان از راه مختلفی همچون خرید کارت شارژ ، خرید مستقیم شارژ ، بر بستر کد های USSD و خرید اینترنتی شارژ همراه اول از وبسایت ایتور بهره برد.

توجه داشته باشید که بعد از خرید شارژ دو راه برای استفاده از خدمات پیش رو دارید : اول استفاده از بسته های اینترنتی و دوم استفاده از اینترنت با نرخ آزاد ( نیم ریال برای هر کیلوبایت) که هزینه ی زیادی را برایتان به بار می آورد ، پس در صورت استفاده از اینترنت به صورت مدام بهتر این است که اقدام به تهیه بسته های ویژه اینترنتی همراه اول بکنید .

ذکر این نکته خالی از لطف نیست که برای استفاده از اینترنت با سرعت بالای یک مگابیت بر ثانیه در هنگام ثبت نام باید یکی از مدارک زیر را همراه داشته باشید :

کارت نظام پزشکی یا نظام مهندسی
جواز کسب معتبر
معرفی‌نامه از اداره‌ها و ارگان‌های دولتی و یا شرکت‌های ثبت‌شده
حکم یا کارت ویژه اساتید و اعضای هیأت علمی دانشگاه
تصویر روزنامه رسمی برای شرکت‌ها و سازمان‌های غیر دولتی و کارت ملی نماینده
کارت خبرنگاری معتبر
پروانه وکالت
کارت دانشجویی یا گواهی اشتغال به تحصیل
کارت بازرگانی معتبر

کپی شده از سیم کارت های دیتای همراه اول - نحوه ی خرید و استفاده

سیم کارت دانشجویی در طرح جدید رایتل

امروز در این مقاله داریم که سیم کارت های جدید رایتل که با نام سیم کارت های دانشجویی معروف شده اند را برای شما معرفی کنیم، همانطور که از نام این گونه سیم کارت های برمیاید مختص دانشجویان تمام کسور می باشد که می توانند با استفاده از هدیه هایی که در این سیم کارت ها قرار دارد شارژ رایتل خود را بهینه تر و با مدیریت بیشتر مصرف نمایند.

برای خرید این سیم کارت ها با در دست داشتن کارت دانشجویی خود به فروشگاه و نمایندگی های مجاز رایتل مراجعه نمایید و با پرداخت بیست هزار تومان به عنوان شارژ رایتل از هدایایی که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم بهره مند شوید.

شارژ رایتل

رایتل از این طرح به منظور حمایت از دانشجویان و کاهش دادن خرید شارژ رایتل برای دانشجویان تدارک دیده است.

سیم کارت دانشجویی در طرح جدید رایتل که مخصوص دانشجویان سراسر کشور است میتوانند 12 گیگابایت اینترنت، 30 هزار دقیقه مکالمه درون شبکه و 30 هزار پیامک درون شبکه هدیه بگیرند.

به گزارش ایتور، به نقل از روابط عمومی رایتل، با توجه به شروع سال جدید تحصیلی، رایتل با ارائه این طرح برای دانشجویان، بهره مندی از خدمات ارزان را برای این دسته از مشترکین خود میسر کرده، تا بتوانند از خدمات ارزان بهره ببرند. شما با استفاده از این طرح می توانید رایگان شارژ رایتل تهیه نمایید.

رایتل اعلام کرده است که این طرح از اول آبان ماه آغاز شده و تا مدت محدودی ادامه دارد. تمامی دانشجویان سراسر کشور میتوانند اقدام به خرید سیم کارت های اعتباری رایتل با ویژگی های خاص نمایند تا در مصرف شارژ رایتل آنها صرفه جویی شود.

شما برای دریافت این سیم کارت ها نیاز است که کارت دانشجویی ارائه شود و همچنین مبلغ 20 هزار تمان نیز پرداخت شود. در این طرح سیم کارت های اعتباری با هدایای بسته ی سه ماهه به مشترک ارائه میشود.

همانطور که قبلاً اشاره شد، هدایای این بسته شامل 12 گیگابایت اینترنت، سی هزار پیامک داخل شبکه، 30 هزاردقیقه مکالمه درون شبکه همگی به مدت سه ماه خواهد بود که باعث کاهش هزینه ها و مصرف شارژ رایتل مشترک خواهد شد.

برای دریافت این سیم کارت ها ارائه کارت دانشجویی الزامی میباشد. دانشجویان می توانند برای خریداری شارژ مورد نیاز خود و همچنین بدون دردسر و از داخل منزل شارژ رایتل خود را از فروشگاه ایتور تهیه نمایند.

منبع: طرح جدید رایتل مخصوص دانشجویان

معرفی کامل سیم کارت دانشجو رایتل

آیا شما هم از خرید شارژ رایتل به روش های قدیمی خشته شده اید؟؟ آیا از پرداخت هزینه برای خرید شارژ برای تلفن همراه خود خسته شده اید؟؟ برای اینکه براین مشکلات فائق آیید با ادامه مطلب همراه باشید.

در این ایام رایتل سیمکارت جدیدی با عنوان سیم کارت دانشجو معرفی کرده است سیم کارتی که با هدایایی همچون سی هزار دقیقه تماس و سی هزار پیامک داخل شبکه به همراه دوازده گیگابایت اینترنت به مشترکین هدیه می دهد. رایتل اعلام کرده است که هزینه این نوع سیم کارت بیست هزار تومان شارژ رایتل می باشد و تنها به دانشجویان و با داشتن کارت دانشجویی ارائه می شود.

شما می توانید بعد از خرید این سیم کارت های به تامین شارژ رایتل خود به وبسایت etore.ir مراجعه نمایید.

در طرح جدید رایتل که مخصوص دانشجویان سراسر کشور است میتوانند 12 گیگابایت اینترنت، 30 هزار دقیقه مکالمه درون شبکه و 30 هزار پیامک درون شبکه هدیه بگیرند.
به گزارش ایتور، به نقل از روابط عمومی رایتل، با توجه به شروع سال جدید تحصیلی، رایتل با ارائه این طرح برای دانشجویان، بهره مندی از خدمات ارزان را برای این دسته از مشترکین خود میسر کرده، تا بتوانند از خدمات ارزان بهره ببرند.

این طرح از اول آبان ماه آغاز شده و تا مدت محدودی ادامه دارد. تمامی دانشجویان سراسر کشور میتوانند اقدام به خرید سیم کارت های اعتباری رایتل با ویژگی های خاص نمایند تا در مصرف شارژ رایتل آنها صرفه جویی شود.تمامی خرید های اینترنتی خود را از قبیل خرید شارژ، خرید گیفت کارت، خرید شارژ وایمکس، پرداخت قبض های خود را به ایتور بسپارید.

برای دریافت این سیم کارت ها نیاز است که کارت دانشجویی ارائه شود و همچنین مبلغ 20 هزار تمان نیز پرداخت شود. در این طرح سیم کارت های اعتباری با هدایای بسته ی سه ماهه به مشترک ارائه میشود.

همانطور که قبلاً اشاره شد، هدایای این بسته شامل 12 گیگابایت اینترنت، سی هزار پیامک داخل شبکه، 30 هزار دقیقه مکالمه درون شبکه همگی به مدت سه ماه خواهد بود که باعث کاهش هزینه ها و مصرف شارژ رایتل مشترک خواهد شد.
برای دریافت این سیم کارت ها ارائه کارت دانشجویی الزامی میباشد.

پروسه و روش خرید شارژ از وبسایت ایتور به شکل زیر می باشد:

ابتدا به وبسایت ایتور مراجعه کرده، سپس به بخش خرید شارژ رایتل بروید و مبلغ شارژ مورد نظر را انتخاب و شماره موبایل خود را وارد نمایید و سپس با استفاده از دگاه اینترنتی بانک خرید خود را تکمیل نمایید.

شارژ رایتل

منبع: طرح جدید رایتل مخصوص دانشجویان