رنگ خدایی

همرنگ خدا شو!

رنگ خدایی

همرنگ خدا شو!

جدیدترین روش پرداخت قبض جریمه

شنبه, ۵ دی ۱۳۹۴، ۱۱:۴۶ ب.ظ

من خسته ترین پت پت یک فانوسم،با تک تک پای قاصدک می پوسم، ای دست پر از ترانه و نور بیا ،از دور قدم های تو را ،می بوسم!

روزگارا،که چنین سخت به من میگیری/ با خبر باش که پژمردن من آسان نیست/ گرچه دلگیرترازدیروزم،گرچه امروزغم انگیز مرا میخواند/لیک باوردارم دلخوشی هاکم نیست/ زندگی بایدکرد...

اینگونــه زندگــی کنیـم : سـاده امّا زیبــا مصمـم امّا بی خیـال متواضـع امّا سربلنـد مهربـان امّا جـدی سبـز امّا بی ریـا عــاشق امّا عــاقل روش پرداخت قبض جریمه روزی می شود که برگ برنده ات دل می شود .... اما تو دیگر حاکم نیستی !


جدیدترین روش پرداخت قبض جریمه

تفنگ هاى پر براى شلیک به مغزهاى پر ساخته شده اند!و مغزهاى خالى براى پرکردن این تفنگها! از کسی که کتابخانه دارد و کتابهای زیادی میخواند نباید هراسید، ازکسی باید ترسید که تنها یک کتاب دارد و آنرا مقدس می پندارد... پرداخت اینترنتی قبض جریمه به کمک سایت ایتور امروز تو به دوست داشتن رسیده ای و من هنوز در عشق مانده ام و دوست داشتن و عشق در کنارهم عذاب و رنج میبرند...(شریعتی)


آموزش های لازم برای پرداخت قبض جریمه

ما باید تا بای جان مبارزه کنیم تا آیندکان باور کنند عشق به انسانیت نمرده است <سید جمال الدین اسدآبادی> پرداخت اینترنتی قبض جریمه بیا طرفدار محیط زیست بشیم اگه پول خوبى پیدا نکردیم طرفدار حقوق بشر یا حیوانات میشیم.


پرداخت قبض جریمه

عمریست نشسته ایم پای "لرزه"خربزه هایی که یادمان نمیاید کی خورده ایم! پرداخت قبض جریمه شادیهایم هدیه به تو .کم بودنش را برمن خرده مگیر این تمام سهم من از دنیاست.

چه کنم چرخ فلک کرده مرا از تو جدا من چه جورابی بپوشم که دهد بوی تو را

آخرین خبر: سازمان لیگ ضمن مخالفت با حضور دروازه بان خارجی در لیگ اعلام نمود ،که با توجه به توصیه فدراسیون ،باشگاه پرسپولیس از فصل آینده مجاز به استفاده از دو دروازه بان بطور همزمان در درون دروازه می باشد.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • شنبه, ۵ دی ۱۳۹۴، ۱۱:۴۶ ب.ظ
  • صدیقه سلطان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی