رنگ خدایی

همرنگ خدا شو!

رنگ خدایی

همرنگ خدا شو!

پرداخت اینترنتی قبض همراه اول

دوشنبه, ۷ دی ۱۳۹۴، ۱۰:۴۸ ب.ظ

میزبان ستاره ها باش امشب،دستان دعاگوی حق را بگیر در دستانت و روی شب به سپیدی صبح قلم بزن و بنویس که ببخش ما خطاکار نبودیم..

پرداخت قبض همراه اول

گرباغم دوریت نسازم چه کنم/بایادتوگرعشق نبازم چه کنم/چون در نظرم فقط تویی مایه ناز/گرمن به تو ننازم چه کنم... طریقه و نحوه پرداخت قبض همراه اول ای اس ام اس لطفا به بعضیا بگو که بعضیا خاطر بعضیا رو نه بعضی وقتا بلکه همیشه ی وقتا خیلی بیشتر از بعضیا میخوان (از طرف بعضیا)

پرداخت آسان قبض همراه اول با سایت etore.ir

گاه باران همه ی دغدغه اش باران نیست، گاه از غصه ی تنها شدنش می بارد. پرداخت قبض همراه اول به صورت آنلاین این قدر پی قبر من مظلومه نگردید هرجا دلتان می شکند ، قبر من آنجاست.

پرداخت اینترنتی قبض همراه اول

خانه قلب من از خشت رفیقان برپاست/دیدگانم زگل روی رفیقان بیناست/روزگاریست که هرکس زکسی بی خبر است/بازهم بر دل مایادرفیقان برجاست. سرویس پرداخت قبض همراه اول سایت ایتور کلاغها گر چه سیاهند و آوازشان خوش نیست، اما آنقدر باوفایند که شاخه های خشک درختان را در فصل سرد زمستان تنها نمیگزارند. تا قیامت کلاغتم

روش آسان پرداخت قبض همراه اول

شما هم به این نتیجه رسیدین!؟ روز مبادا دقیقاً یک روز پس از خرج کردن پس اندازهای روز مباداست ! پرداخت قبض همراه اول شما هم دیدین !؟ این پیرمردا نامردا تا یه جوون می بینن ۶تایی میریزن دور صندلیش انقدر نگاش میکنن تا پاشه!

تمام‌ پیاده‌روهای‌ جهان‌! اگر گذرنامه‌ بخواهند … چشمان‌ تو را نشانشان‌ می‌دهم‌‌!

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • دوشنبه, ۷ دی ۱۳۹۴، ۱۰:۴۸ ب.ظ
  • صدیقه سلطان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی