رنگ خدایی

همرنگ خدا شو!

رنگ خدایی

همرنگ خدا شو!

سایت خرید شارژ رایتل

دوشنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۴، ۱۰:۳۶ ب.ظ

دیروز با اول شخص بوده ای امروز با سوم شخص چه راحت با اشخاص رابطه داری

خرید شارژ رایتل

قشنگترین تصویر عمرم/ عکس نازنینی از نخستین دیدن توست آهنگ خوش عمرم/ یادگار دلنشین اولین خندیدن توست خرید اینترنتی شارژ رایتل آرامـــش یعنــــی : هـر وقت قهـــر کــــردی ؛ مطمئــــن بـــاشـی کـــه تـــا آشتـــی کنـــی هیـــچ کسی جـــات رو نمی گیــــــره ...

شارژ رایتل

ووووف ..! مــــای گـــاد! من خیلی هَـــپی ام! چطوری مای فرندِ من! کلی میست کرده بودم! خدارو تنکس،همه چی اوکیه!! وااای دَدی و مامی رو ببین! ... وااااوووو تهران چقدر چینج شده! قبلانا این میدون اونور نبود؟ آآآآخ آی لااااااو کبابِ ایرووونی با تومیتو! ساری شما به تومیتو چی میگین ؟! دختر همسایه در بازگشت از سفر سه روزه به سواحل کبوتر کارت شارژ رایتل را اینترنتی خرید کنید معلم: جامد چیست ؟ دانش آموز: مگه خودتون نمیدونید؟ معلم: چرا میدانم دانش آموز: پس چرا وقت کلاس رو الکی میگیری؟!

سایت خرید شارژ رایتل

یارو نه درس خونده ؛ نه شغلی داره ؛ نه ماشینی! خلاصه هیچی نداره؛ ازش میپرسی ازدواج کردی ؟ با اعتماد به نفس میگه هنوز دم به تله ندادم ! آخه لامصب تو خودت تله ای ! خرید کارت شارژ رایتل تو با من باش و بگذار عالمی از من جدا گردد
 چو یک دم با تو بنشینم ، دل از هر غم رها گردد .

فروشگاه کارت شارژ رایتل

شب قراریست که ستاره هابرای بوسیدن ماه میگذارند و چه زیباست شرم زمین که خود را به خواب میزند . خرید شارژ رایتل جان تولد تو تولد من است ، من تمام طول سال بیدار مانده ام که مبادا روز تولد تو تمام شود ، و من در خواب بمانم و نتوانم به تو بگویم ، تولدمان مبارک

چقد دیوونگی دارم تمام قلبم آشوبه تو آرومی نمیدونی چقد دیوونگی خوبه

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • دوشنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۴، ۱۰:۳۶ ب.ظ
  • صدیقه سلطان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی