رنگ خدایی

همرنگ خدا شو!

رنگ خدایی

همرنگ خدا شو!

پرداخت قبض موبایل

پنجشنبه, ۵ آذر ۱۳۹۴، ۰۹:۴۴ ب.ظ

پا برهنه دوستت دارم تا نگی ریگی به کفشته !

سلام به همه ، مخصوصا طرف داران 4jok پیشاپیش ساله نو مبارک

رفتم رای بدم یارو شناسانمرو گرفته میگه شناسنامه خودتونه ؟؟؟ گفتم: پـَـــ نــه پـَـــ من سیم کارت ایرانسلم اینم شناسنامه هدیمه... آرزو کن با من : زمستان اگر رفت گرمی دستان تو اما باشد ، "مای "ما " من" نشود، سایه ات از سر تنهایی من کم نشود... پرداخت قبض موبایل گاهی باید خلوت کسی را شکست تا بداند به یادش هستی...

پرداخت قبض موبایل

عاقل ها همیشه از عاقل بودن خود میترسند... ولی ترسیدن کجا و نفهمیدن کجا. قبض موبایل اسفند ماه هر سال مردانی دلیر از سرزمین پارس به پا خواهند خواست تا بار دیگر از پنجره ها آویزان شده و شیشه ها را پاک کنند !

پرداخت اینترنتی قبض موبایل

باران میبارید... و تو زیر چتر تا انتهای کوچه با من آمدی... کاش نه کوچه تمام میشد و نه باران... دوستت دارم بینهایت! پرداخت قبض موبایل از طریق ایتور (بابا) چیست؟ فردی عجیب الخلقه که یارانه را میخورد ، کتکمان میزند و همیشه حق با اوست.

پرداخت آنلاین قبض موبایل

جه نقاش ماهریست فکروخیال ... وقتی که دانه دانه موهایت راسفید میکند !!! سرویس پرداخت قبض موبایل ایتور به سلامتى کسى که تو خیالمونه اما بیخیالمونه ! به سلامتى باارزش ترین پول دنیا" تومن " چون هم تو توشى هم من ! به سلامتى اونایى که چه عشقشون پیششون باشه چه نباشه چششون مثل فانوس دریایى نمى چرخه ! زنگ زدم ۱۱۰ میگم اقا دزد اومده اینجا … میگه چیزی هم برده؟! میگم پـَـــ نــه پـَـــ یه سری خورده ریز واسمون آورده … گفتم زنگ بزنم ببینم اگه اونجاس گوشی رو بدید ازش تشکر کنم !

پرداخت قبض موبایل

کارتمو دادم به بلیط فروش مترو میگه شارژش کنم؟ په نه په میرم از شارژ خورشیدی استفاده می کنم.


بزرگ شدیم آخرشم نفهمیدیم این بچه های مردم کیا بودن که تو همه چیز از ما موفق تر بودن!!!!

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • پنجشنبه, ۵ آذر ۱۳۹۴، ۰۹:۴۴ ب.ظ
  • صدیقه سلطان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی