رنگ خدایی

همرنگ خدا شو!

رنگ خدایی

همرنگ خدا شو!

رایتل 54

سه شنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۴، ۱۰:۵۲ ب.ظ

خرید کارت شارژ رایتل

فروشگاه شارژ رایتل

شارژ ارزان رایتل
🎵1🎵
آرزویم فقط این است زمان برگردد
تیرهایی که رها شد به کمان برگردد

سال ها منتظر سوت قطارم که کسی
با سلام و گل سرخ و چمدان برگردد

من نوشتم که تو را دوست ندارم ای کاش
نامه ام گم بشود نامه رسان برگردد

#Masih خرید اینترنتی کارت شارژ رایتل
من آن موج اشکم که بی اختیارم!
خودم رو به اغوش تو میسپارم!
تو دریای من باش ...

به حسرت گذشته همه روزگارم!
زدیروز وامروز دلی خسته دارم!
تو فردای من باش...

#دلنوشته #دلتنگی #تنهایی #حامد

رایتل

کارت شارژ رایتل
دلت قرص
گاهی گردش پرگار تقدیر در دست تو نیست باید بنیشینی و نظاره کنی 
اما "مرکــــــــــــــــز" را که درست انتخاب کرده باشی "دلت قرص باشد" دیگر هر چه می خواهد بچرخد!!! شارژ رایتل بی تاب تر از جان پریشان در تب
بی خواب تر از گردش هذیان بر لب
بی رؤیت روی او بلاتکلیفم
مثل گل آفتابگردان در شب

#محمد_مهدی_سیار
#عاشقانه #احساسی #واقعیت شارژ رایتل

خرید شارژ رایتل به صورت اینترنتی

کنار چشمه ای بودیم در خواب
تو با جامی ربودی ماه از آب
چو نوشیدیم از آن جام گوارا
تو نیلوفر شدی من اشک مهتاب

۹۴/۱۱/۱۳ فروشگاه شارژ رایتل ایتور
اگه یه نفر ازت پرسید چقد دوستم داری؟
بگو اندازه ای که هستی
اگه پرسید تا کی دوستم داری؟
بگو تا وقتی هستی
اگه پرسید چقد بهم اطمینان داری؟
بگو همون قد که خودت بهم اطمینان میدی

" تا بدونه تا زمانی با ارزشه که با ارزشهات احترام میذاره " خرید اینترنتی شارژ رایتل

خرید آنلاین کارت شارژ رایتل


♦پرانرژی باش تا تغییر برخورد اطرافیانت را ببینی
پرانرژی باش تا تغییر برخورد طبیعت و دنیا را با خودت ببینی
پرانرژی باش تا تغییر برخورد خودت با خودت را ببینی
کسی که انرژی بدهد از عالم و آدم انرژی میگیرد.♦
#واقعیت خرید آنلاین شارژ رایتل
آرزو دارم شبی با بوسه سلطانت شوم
یا تو سلطانم شوی و من نگهبانت شوم

آرزو دارم اگر یک لحظه با من سر کنی
تا نفس دارم اسیر و بند زندانت شوم

مهربانم من پریشان نگاهت مانده ام
آرزو دارم همیشه تا پریشانت شوم

#عاشقانه

فروشگاه شارژ رایتل

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • سه شنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۴، ۱۰:۵۲ ب.ظ
  • صدیقه سلطان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی