رنگ خدایی

همرنگ خدا شو!

رنگ خدایی

همرنگ خدا شو!

خرید شارژ ایرانسل از طریق سایت ایتور

سه شنبه, ۳ فروردين ۱۳۹۵، ۱۱:۵۶ ب.ظ

خرید کارت شارژ ایرانسل

خرید شارژ ایرانسل
سردم که می شود

تمام ِ اجاق هایِ جهان

برایم عشوه گری می کنند

اما من

تصمیم خودم را گرفته ام

برایِ گرم شدن

باید که تا آخر عمر

دنبال دست هایِ تو باشم . . .

#دریاااا
فروشگاه اینترنتی شارژ ایرانسل

شارژ ایرانسل
بلد نیستم برایت عاشقانہ بگویم آقا جان❤
ولے :
تمام مُهرهاے جمکران را بوسہ خواهم زد❤

کہ شاید ردےاز پیشانے ات سهم لبم باشد❤

اللهم عجل لولیک الفرج❤
شارژ ایرانسل همین که هستی
همین که لابلای کلماتم نفس میکشی
همین که در سرای دلم راه میروی
همین که در واژه هایم هستی
کافیست...
باش...
حتی همین قدر دور...
خرید کارت شارژ ایرانسل از سایت ایتور

هوا دو نفرست
تونیستی پیش من دلم تنگه واسه باتو قدم زدن . . .
فروشگاه کارت شارژ ایرانسل
تنهایی بد است...!
اما بدتر از آن این است که بخواهی،
تنهاییت را با آدمهای مجازی پرکنی...،
آدم هایی که بود و نبودشان ،
به روشن یا خاموش بودن یک چراغ بستگی دارد!!!

" 5 آذر 1394 "


کارت شارژ ایرانسل

خرید آنلاین شارژ ایرانسل
ﺷﺎﻫﮑﺎﺭ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﭼﯿﺴﺖ؟
ﺍﯾﻦ ﮐﻪ ﺩﺭ ﻣﯿﺎﻥ ﻣﺮﺩﻡ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﮐﻨﯽ
ﻭﻟﯽ ﻫﯿﭽﮕﺎﻩ ﺑﻪ ﮐﺴﯽ ﺯﺧﻢ ﺯﺑﺎﻥ ﻧﺰﻧﯽ،
ﺩﺭﻭﻍ ﻧﮕﻮﯾﯽ،
ﮐﻠﮏ ﻧﺰﻧﯽ
ﻭ ﺳﻮﺀ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﻧﮑﻨﯽ،
ﺍﯾﻦ ﺷﺎﻫﮑﺎﺭ ﺍﺳﺖ ...
شارژ فروشی ایرانسل

سایت ایتور

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • سه شنبه, ۳ فروردين ۱۳۹۵، ۱۱:۵۶ ب.ظ
  • صدیقه سلطان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی